Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale în strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact în cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
manager de proiect
RoEduNet
Orange PrePay
Info Trafic
proiecte ERA CHAIR
blocare telefoane
VRWorks
Centrul Medical NeoLife
G530
Business SecureSign
GECAD ePayment
E-Sourcing Know-How Servicii
Record de trafic de date
protectia mediului
Veridian Systems
servicii internet
COOLPIX
nou site
solutii verzi
Network Area Storage